Veel gestelde vragen
Wij bieden:
Gespecialiseerd in wikkelfolie
De nieuwste innovaties ter vermindering van plastic
Eigen bezorgservice voor vaste klanten in regio Haaglanden
Persoonlijk advies
Om het je gemakkelijk te maken, bieden we de mogelijkheid voor het maken van een bestellijst in onze webshop. Dit doe je via deze link.
Producten voeg je toe aan je bestellijst door rechts van de productfoto op het ‘pennetje’ met tekst ‘toevoegen aan bestellijst’ te klikken.
Bestellingen kunnen op verschillende manier betaald worden, zowel direct online als op rekening. Ook is het mogelijk om een factuur te ontvangen. Bestellingen die direct online betaald worden, worden ook het snelst verwerkt. Bij grote bestellingen is het ook mogelijk om een offerte aan te vragen bij de afrekenpagina. Alle betalingen verlopen via een beveiligde server.
Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:
VISA, PayPal, MasterCard,
IDeal
Het is voor zakelijke vaste klanten met een account ook mogelijk om op rekening te betalen. Kies daarvoor bij het afrekenen voor “ik betaal op rekening”. Na het plaatsen van de bestelling nemen we contact met je op.
Wil je dat wij een account voor je aanmaken? Graag helpen we je hierbij. Klik hier en we informeren je zodra je account klaar is.
Voor onze klanten maken wij bestellijsten om het bestellen zo makkelijk mogelijk te maken. Bestellen kan op elke manier zoals uiteraard direct via de webshop, maar ook via e-mail of telefoon.
Heb je interesse in bepaalde producten en wil je een offerte aanvragen?
Dat kan eenvoudig via deze link.
Je ontvangt van ons naar aanleiding van je aanvraag z.s.m. een passende offerte.
Voor alle producten die we op voorraad hebben geldt: op werkdagen voor 15:00 uur besteld, dezelfde dag verzonden.
Op de productpagina staat per product aangegeven wat de hoeveelheid is die we op voorraad hebben.
In geval van artikelen die moeten worden nabesteld, brengen wij je zo spoedig mogelijk op de hoogte van de levertijd.
Houd tijdens en rond feestdagen rekening met een mogelijke vertraging wegens de drukte bij PostNL. We houden je te allen tijde op de hoogte van vertragingen en de levertijd. Neem contact met ons op indien er vragen zijn over bestellingen en leveringen in deze periodes.