Verzenden & Retourneren
Verzenden & Retourneren
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Als alle artikelen op voorraad zijn, en de bestelling is voor 15:00 uur bij ons binnengekomen dan versturen we deze nog dezelfde werkdag. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze verzendtijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte. Vragen hierover? Neem contact met ons
Bestellingen vanaf gemiddeld 10 dozen of meer worden naar verwachting geleverd met een palletzending. Graag palletleveringen bij voorkeur voor 14:00 uur doorgeven zodat wij nog het vervoer ervan kunnen inplannen voor levering de volgende werkdag in Nederland en voor België is dit 2 werkdagen. Vragen hierover of een spoedlevering? Bij een palletlevering nemen we altijd persoonlijk contact met je op.
Bijdrage verzendkosten Nederland
€ 09,99 voor bestellingen tot en met € 49,99
€ 12,99 voor bestellingen van € 50 tot en met € 149,99
€ 15,99 voor bestellingen van € 150 tot en met € 249,99
Gratis verzenden vanaf € 250
prijzen ex. BTW
Bijdrage verzendkosten België
€ 11,99 voor bestellingen tot en met € 49,99
€ 14,99 voor bestellingen van € 50 tot en met € 149,99
€ 17,99 voor bestellingen van € 150 tot en met € 249,99
€ 20,99 voor bestellingen van € 250 tot en met € 349,99
€ 26,99 voor bestellingen van € 350 tot en met € 449,99
€ 36,99 voor bestellingen van € 450 tot en met € 549,99
€ 48,99 voor bestellingen van € 550 tot en met € 649,99
€ 58,99 voor bestellingen vanaf € 650
prijzen ex. BTW
Retourneren voor zakelijke klanten
Het herroepingsrecht uit de consumentenwetgeving is voor zakelijke klanten niet van toepassing. Mocht u niet tevreden zijn over een product of het verkeerde artikel hebben besteld, dan zullen wij altijd proberen een passend voorstel doen om eventueel producten retour te nemen dan wel een ander artikel te leveren. In de meeste gevallen kunnen we een retourssticker meesturen met een nieuwe bestelling om artikelen retour te sturen. De verzendkosten hiervoor zijn voor uw rekening. Als de artikelen, dozen en verpakkingen ongeopend en onbeschadigd zijn dan kunnen we overwegen om deze retour te nemen. Het kan zijn dat we alleen een retour aannemen nadat we een afspraak hebben gemaakt over de terugbetaling. Het kan ook zijn dat we kosten berekenen over de producten die retour worden gestuurd. Wilt uw eerst een artikel zien dan kunnen we altijd gratis samples (betaal alleen de verzendkosten) leveren.
Retourneren voor consumenten
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits de verzegeling niet verbroken is. Bij verbreking van de verzegeling is uw bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden. Mocht u gebruik maken van uw herroepingsrecht, dan heeft u na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen € 9,99 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@pack-discounter.shop. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Garantie voor consumentenbestellingen
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten naar aanleiding van consumentenbestellingen
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@pack-discounter.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.